خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

دیدار رئیس موساد با مشاور امنیت ملی امارات/ اصابت چند راکت به بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی بغداد/ حمله به پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۰۰۷

دیدار رئیس موساد با مشاور امنیت ملی امارات، اصابت چند راکت به بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی بغداد و حمله به پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در جریان سفر به امارات، با مشاور امنیت ملی این کشور دیدار کرد.

- منابع خبری از شلیک ۱۴ موشک به منطقه دیپلماتیک کابل خبر دادند.

- نخست‌وزیر پیشین لبنان گفت که حکم دادگاه لاهه درباره پرونده ترور پدرش را می‌پذیرد.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی امروز -سه‌شنبه- از دیدار معاون وزیر خارجه این کشور با مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محوریت ایران خبر داد.

- معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که کشورش از ایالات متحده می‌خواهد که بار دیگر به لزوم برگزاری نشست آنلاین سران شورای امنیت در مورد ایران بیندیشد.

- منابع خبری از اصابت چند راکت به بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر دادند.

- چند دیپلمات و یک مقام رسمی سازمان ملل متحد، اعلام کردند که وزیر خارجه آمریکا پنجشنبه برای کلید زدن بازگشت تحریم‌ها علیه ایران عازم نیویورک می‌شود.

- وزارت خارجه سودان مواضع اتخاذ شده توسط سخنگوی این وزارتخانه مبنی بر آمادگی خارطوم برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را تکذیب کرد.

- وزرای خارجه آلمان و آمریکا طی تماسی تلفنی درباره ایران رایزنی کردند.

- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر نوار غزه را هدف قرار دادند.

- منابع خبری از حمله به یک پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه خبر دادند.

- رئیس‌جمهوری مالی امروز -چهارشنبه- از سمت خود استعفا داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سفر به ایالت آریزونا گفت که ایران تمایل دارد رقیب دموکرات وی در انتخابات ماه نوامبر پیروز شود.

- نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد طی نشستی مجازی با موضوع انقضای تحریم تسلیحاتی ایران، گفت که آمریکا از واکنش اروپایی‌ها در این زمینه ناامید شده‌ است.

- نخست‌وزیر عراق بامداد امروز -چهارشنبه- در صدر هیئتی بلند‌پایه وارد آمریکا شد.

- حزب دموکرات آمریکا به طور رسمی، معاون رئیس‌جمهوری این کشور را به عنوان نامزد این حزب در انتخابات پیش رو معرفی کرد.

- کابینه رژیم سعودی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای ایران، خواستار تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه این کشور شد.

- نماینده کشورمان در سازمان ملل تاکید کرد: آمریکا باید از نشست قبلی شورای امنیت که توانست فقط جمهوری دومنیکن را با خود همراه کند، درس بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز