خبرگزاری کار ایران

معاون جو بایدن به زودی معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۹۰

کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات پیش رو، با نامزدهای اصلی پست معاون ریاست‌جمهوری احتمالی که فعلا تحت عنوان «یار انتخاباتی» در کنار وی خواهد بود، گفت‌وگو کرده و به زودی انتخاب خود را علنی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات پیش رو و رقابت با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی، با نامزدهای اصلی پست معاون ریاست‌جمهوری احتمالی که فعلا تحت عنوان «یار انتخاباتی» در کنار او خواهد بود، گفت‌وگو کرده و به زودی انتخاب خود را علنی خواهد کرد.

وی در آغاز دور مقدماتی انتخابات درون حزبی دموکرات ها وعده داد که یک زن را به عنوان یار انتخاباتی خود برگزیند.

چنانچه او بتواند در انتخابات ماه نوامبر دونالد ترامپ را شکست دهد، یار انتخاباتی او نخستین معاون زن ریاست‌جمهوری آمریکا خواهد شد.

در حال حاضر، «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان کنگره، بالاترین مقام حکومتی را که در دست زنان است بر عهده دارد.

روز دوشنبه گزارش های متعددی از شانس بالای «سوزان رایس» به عنوان یار انتخاباتی جو بایدن خبر دادند. او که در زمان «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، مشاور امنیت ملی او بود، یک آفریقایی‌تبار است و انتخابش می‌تواند علاوه بر جذب آرای زنان، رای جامعه سیاه‌پوستان آمریکا را هم برای بایدن جذب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز