خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

در صورت پیروزی در انتخابات، خیلی زود با ایران به توافق می‌رسم

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۸۶۰

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو، خیلی سریع با ایران به توافق خواهد رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو، خیلی سریع با ایران به توافق خواهد رسید.

رئیس‌جمهوری آمریکا طی یاوه‌گویی‌های مضحک مدعی شد: «ایران برای توافق خود را به آب و آتش می‌زند ولی آنها منتظر هستند ببینند چه پیش می‌آید چرا که تمایل بیشتری دارند که با بایدن معامله کنند».

وی که در کنفرانسی خبری در باشگاه گلف خود در «بدمینستر» در نیوجرسی صحبت می‌کرد، در واکنش به گزارش ادعایی مقام‌های اطلاعاتی آمریکا در خصوص تلاش ایران، روسیه و چین برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده گفت: «معتقدم که آخرین فردی که روسیه خواستار روی کار آمدن او خواهد بود، دونالد ترامپ است چرا که هیچ‌کس به اندازه من در برابر روسیه سخت‌گیر نبوده است».

ترامپ ادامه داد: «چین می‌خواهد ما انتخاباتی داشته باشیم که در آن دونالد ترامپ به جو بایدن خواب‌آلود می‌بازد. اگر جو بایدن رئیس‌جمهوری بود، چین صاحب کشور ما می‌شد. ایران هم خواستار آن است که ببیند من رئیس‌جمهوری نشده‌ام».

وی با اشاره به این‌که در صورت پیروزی در انتخابات با کره‌شمالی نیز به سرعت توافق خواهد کرد، گفت: «چه اتفاقی در خصوص جنگ در کره‌شمالی افتاد. شما آن را ندیدید. دیدید؟»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز