خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صندوق سرمایه‌گذاری‌های مستقیم روسیه:

تولید تجاری واکسن کرونا از ماه آگوست آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۱۴

مدیر کل صندوق سرمایه‌گذاری‌های مستقیم روسیه از احتمال تولید تجاری واکسن کرونا در ماه آگوست خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «کریل دمیتریف» مدیر کل صندوق سرمایه گذاری‌های مستقیم روسیه اعلام کرد که این کشور ممکن است از ماه آینده (آگوست) تولید تجاری واکسن کرونا را آغاز کند.

دمیتریف افزود: «مرحله اول آزمایش‌ها با موفقیت انجام شده است و مرحله دوم تا سوم آگوست به پایان می‌رسد. پس از آن، مرحله سوم این آزمایش‌ها در روسیه و چندین کشور همزمان آغاز می‌شود. امیداوریم که در ماه آگوست موافقت گروه‌های سازماندهی بهداشتی روسیه را کسب کنیم و بلافاصله پس از آن قصد داریم تولید انبوه را آغاز کنیم.» 

وی گفت: «ما انتظار داریم که در ماه سپتامبر مجوز سایر کشورها را دریافت کنیم.»

این مقام روس تاکید کرد: «۳۰ میلیون دوز واکسن در روسیه تولید می شود (در صورت نیاز ۴۰-۵۰ میلیون دوز) و در کل با احتساب کشورهای همکار ۲۰۰ میلیون دوز تولید خواهد شد.»

وی افزود: «سومین مرحله آزمایش‌های بالینی واکسن در خاورمیانه انجام خواهد شد که شامل بیش از ۱۰۰ نفر در امارات، ترکیه، آفریقا و سایر کشورها است.»

دمیتریف گفت: «تولید انبوه این واکسن قادر به متوقف کردن موج دوم  احتمالی این بیماری همه‌گیر است. در وهله نخست، تقاضا برای واکسن در روسیه را پوشش خواهیم داد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز