خبرگزاری کار ایران

احتمال اعمال محدودیت‌های بیشتر در استرالیا برای مهار اپیدمی روزافزون کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۳۷۵

رؤسای دولت‌های ایالتی استرالیا اعلام کردند که ایالت‌های پر‌جمعیت‌تر در این کشور در صورت عدم مهار سریع شیوع ویروس کرونا مشمول محدودیت‌های سخت‌تر خواهند شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، رؤسای دولت­‌های ایالتی در استرالیا اعلاک کردند که اگر شیوع ویروس کرونا هر چه سریع‌تر کنترل نشود، ایالت‌های پرجمعیت‌‌تر مشمول تدابیر سخت منع رفت‌و‌آمد خواهند شد.

«دانیال اندروز»، نخست‌وزیر ایالت ویکتوریا با اشاره به مخالفت عده اندکی از مردم با دستورهای قرنطینه نسبت به امکان تمدید محدودیت‌ها هشدار داد.

اندروز گفت: «اگر مردم کار درست را انجام ندهند، ما باید محددیت‌های بیشتری اعمال کنیم و احتمال طولانی‌تر شدن زمان محدودیت­‌ها نیز وجود دارد.»

«ریک نوجنت»، معاون پلیس ایالت ویکتوریا نیز گفت که ۵۰۰ نفر به دلیل عدم رعایت قوانین قرنطینه جریمه شده‌اند.

«گلادیس پرگ کلین»، نخست‌وزیر ایالت نیو ساوت ولز نیز اعلام کرد که این ایالت احتمالا به اعمال محدودیت‌­های بیشتر نیاز خواهد داشت اما وی با این وجود اعمال قرنیطینه سراسری را به دلیل پیامدهای اقتصادی بعید دانست.

احتمال اعمال محدودیت‌های جدید در استرالیا ضربه سنگینی به بهبود سریع اقتصادی این کشور وارد کرده و باعث نخستین رکود اقتصادی طی سه دهه گذشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز