خبرگزاری کار ایران

روزنامه الاخبار:

سفیر آمریکا در بیروت نخست‌وزیر لبنان را تهدید کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۴۸

منابع آگاه اعلام کردند که سفیر امریکا در بیروت از طریق دوستان مشترک پیام‌های سخت و شدید اللحنی را برای نخست‌وزیر لبنان ارسال کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از الاخبار، منابع آگاه اعلام کردند که سفیر امریکا در بیروت از طریق دوستان مشترک پیام‌های سخت و شدید اللحنی را برای نخست‌وزیر لبنان ارسال کرده است.

«دوروتی شیا»، سفیر امریکا در لبنان از اعمال وقاحت‌بار خود دست برنداشته و همچنان به ادامه این رفتار ادامه می‌دهد، گویی حاکم ارشد کشور است.

شیا پس از اظهارات علنی درباره ویژگی‌های دولت مورد رضایت خود در لبنان (دولت تکنوکرات بدون حزب الله) تصمیم به تهدید «حسان دیاب»، نخست‌وزیر این کشور گرفته است.

منابع آگاه اعلام کردند که شیا از طریق دوستان مشترک پیام‌­های سخت و شدیداللحنی را به دیاب فراستاده و وی را به اجرای اوامر حزب الله متهم کرده است.

این منابع اعلام کردند که شدت این پیام­‌ها به ویژه پس از اطلاعاتی درباره امکان همکاری اقتصادی لبنان با عراق و پذیرش سرمایه‌گذاری‌­های چین در این کشور افزایش یافته است.

به گفته این منابع، سفیر آمریکا دریافته که دیاب در گشودن درهای همکاری که به کاهش فشارها بر لبنان در سایه محاصره آمریکا کمک می­‌کند جدی است و او را نادیده گرفته و پاسخ وی را نمی­‌دهد.

دیاب در جمع مخاطبان خود تاکید کرده بود که شیا نیز مانند کشور خواهان کمک به لبنان نیست و نمی­‌خواهد کشور بر اساس منافع خود عملی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز