خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز بستری بیماران کرونا در هند/ حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق غزه/ اصابت راکت به بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی بغداد

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۱۸۶

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز بستری بیماران کرونا در هند، حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق غزه و اصابت راکت به بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی بغداد از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد که نشستی عربی برای رایزنی درباره طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی کرانه باختری برگزار می‌شود.

- مقام‌های دولت هند در دهلی‌نو، پایتخت این کشور بزرگ‌ترین مرکز بستری بیماران کرونا را با ۱۰ هزار تخت افتتاح کردند.

- صدها نفر در شهر تورنتو در کانادا و کپنهاگ در دانمارک در محکومیت طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی تظاهرات کردند.

- منابع خبری از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شرق غزه خبر دادند.

- منابع خبری از اصابت راکت به بخش نظامی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر دادند.

- شمار مبتلایان به کرونا از ۱۱ و نیم میلیون نفر گذشت.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از رئیس سازمان جاسوسی این رژیم خواسته است به دلیل چالش‌های پیش رو، شش ماه بیشتر در این سمت باقی بماند.

- شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به مرز سه میلیون نفر رسید.

- رئیس سازمان غذا و دارو در آمریکا از تایید سخنان رئیس‌جمهوری این کشور درباره تولید واکسن بیماری کووید-۱۹ در آینده نزدیک خودداری کرده است.

- فرستاده ویژه پاکستان در امور افغانستان گفت که وزیر خارجه این کشور از رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان دعوت کرده تا به اسلام آباد سفر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز