خبرگزاری کار ایران

نشست سیاسی رهبر کره شمالی پس از تهدید علیه کره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۹۰۷

رسانه‌­های کره شمالی از نشست سیاسی حزب کارگر به ریاست رهبر این کشور پس از تهدیدهای کره جنوبی خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه­‌های کره شمالی امروز -دوشنبه- اعلام کردند که نشست سیاسی حزب کارگر در این کشور  به ریاست «کیم جونگ‌اون»، درست چند روز پس از تهدیدهای جدی علیه کره جنوبی برگزار شد.

این نشست که روز گذشته برگزار شد، دو روز پس از وعده کره شمالی به بستن دفتر روابط یین دو کره به دلیل نامه‌­های تبلیغاتی علیه پیونگ یانگ از سوی کره جنوبی شکل گرفته است.

رهبر کره شمالی در این نشست تدابیر لازم برای گسترش صنایع شیمیایی را بررسی کرده است، اما به گزارش رسانه­‌های رسمی مسائل بین دو کره و موضوعات خارجی در نشست مذکور مطرح نشده است.

در این نشست همچنین برخی مسائل حساس ناشی از توسعه اقتصاد خودکفایی کشور و بهبود سطح معیشت مردم نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

برخی مشکلات ناشی از توسعه صنایع شیمیایی نیز در جدول کاری نشست روز گذشته مطرح شده و کیم بارها با توصیف صنایع شیمیایی به عنوان پایه صنعت و محور اصلی رشد اقتصاد ملی بر اهمیت این صنایع تاکید کرده است.  

اداره جبهه متحد شمالی مرتبط با امور دو کره جمعه گذشته اعلام کرد که به‌عنوان نخستین گام در سلسله اقدامات علیه کره جنوبی دفتر روابط بین دو کره را خواهد بست.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز