خبرگزاری کار ایران

یک رسانه اسرائیلی:

بعید است که واشنگتن تا زمان مورد نظر نتانیاهو با الحاق کرانه باختری موافقت کند

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۱۴۹

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بعید است آمریکا با الحاق کرانه باختری به سرزمین­‌های اشغالی تا زمان مطرح‌شده از سوی نخست‌وزیر این رژیم موافقت کند.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بعید است آمریکا با الحاق کرانه باختری به سرزمین­‌های اشغالی تا زمان مطرح‌شده از سوی نخست‌وزیر این رژیم موافقت کند.

روزنامه «تایمز آو اسرائیل» به نقل از یک منبع بلندپایه آمریکایی نوشت: «بسیار بعید است که دولت آمریکا رسما با اجرای طرح اسرائیل برای الحاق کرانه باختری که قرار است تا اول ژوئن آینده عملی شود، موافقت کند.»

این روزنامه نوشت که کمیته مشترک آمریکا-اسرائیل به فعالیت خود در این خصوص ادامه می­‌دهد، اما پایان کار ممکن است هفته­‌ها و چه بسا چند ماه به طول انجامد.

منبع مذکور توضیح داد این ماموریت دشواری است که تلاش دقیقی را می‌­طلبد. این در حالی است که مدیر امور اسرائیل و فلسطین در شورای امنیت ملی آمریکا به دلیل ویروس کرونا موفق به سفر به منطقه نشده است.

این مقام آمریکایی در ادامه افزوده است: «کمیته مشترک علی رغم شیوع کرونا کار خود را تعلیق نکرده است، اما حضور نماینده شورای امنیت ملی برای اتمام این پروژه ضروری است و اکنون روشن نیست که او چه زمانی می­تواند به اسرائیل سفر کند. حتی اگر این اتفاق روی دهد بعید است که کمیته مشترک تا اول ژوئن بتواند ماموریت خود را محقق کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز