خبرگزاری کار ایران

آویگدور لیبرمن:

نتانیاهو اسرائیل را به جنگ داخلی می‌کشاند

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۱۷

رهبر حزب «اسرائیل، خانه ما» با انتقاد تندی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وی را به کشاندن اسرائیل به جنگ داخلی متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «آویگدور لیبرمن»، رهبر حزب «اسرائیل، خانه ما»، امروز -سه‌شنبه به شدت از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد و وی را متهم کرد که اسرائیل را به جنگ داخلی می‌­کشاند.

لیبرمن با حمله به نتانیاهو، اظهارات وی در آغاز محاکمه پرونده فسادش را نمایش عجیب توصیف کرد.

لیبرمن گفت: «در سخنان نتانیاهو غیر از تبعیض و تحریک چیز دیگری وجود ندارد. عملکرد او برخلاف گفته‌­هایش است. امیدوارم نتانیاهو بی‌گناه از این محاکمه خارج شود اما آنچه عملا اتفاق می‌­افتد اینکه او به جای متحد کردن مردم بین آنان تفرقه می‌­اندازد.»

وی در باره حملات نتانیاهو علیه  «آویخای مندلبلیت» دادستان کل اسرائیل گفت: «هیچ ارتباطی بین نخست‌وزیر و حزب راست وجود ندارد. او خود مشاور قضایی را منصوب کرد و حال، ناگهان وی را چپ‌گرا می‌­خواند.»

«یائیر لابید»، رئیس مخالفان اسرائیل نیز با انتقاد شدید از سخنان نتانیاهو در ابتدای محاکمه گفت: «نتانیاهو تلاش می‌­کند ما را به سمت جنگ داخلی سوق دهد. ادامه کار او ممنوع است، محاکمه نتانیاهو با تحریک بی‌امان علیه حاکمیت قانون آغاز شد. او می‌­داند که این کار با خشونت پایان خواهد یافت، اما اهمیتی نمی‌دهد.»

نتانیاهو پیش از آغاز محاکمه خود در دادگاه گفت که آنچه رخ می­‌دهد، تلاشی است برای ناکام گذاشتن تمایل ساکنان سرزمین­‌های اشغالی و سرنگونی او و حزبش. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز