خبرگزاری کار ایران

دستور پادشاه اردن به دولت برای وضع برنامه‌های مناسب در مقابله با پیامدهای اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۵۹۸

پادشاه اردن بر لزوم تدوین برنامه‌هایی برای افزایش صادرات، کاهش فشار بر اقتصاد، کنترل هزینه‌های دولت و استفاده از فرصت‌های موجود در شرایط کنونی و استثنایی جهان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «عبدالله دوم»، پادشاه اردن روز گذشته -دوشنبه- در نشست شورای سیاست‌گذاری ملی بر لزوم تدوین برنامه‌هایی برای افزایش صادرات، کاهش فشار بر اقتصاد، کنترل هزینه‌های دولت و استفاده از فرصت‌های موجود در شرایط کنونی و استثنایی جهان تاکید کرد

ملک عبدالله همچنین بر اهمیت شفاف‌سازی کامل در پیام‌های رسانه‌ای مرتبط با دستورالعمل‌های بسته شدن برای جلوگیری از تخلف‌ها تاکید کرد.

وی گفت که باید سه منطقه در اردن، در شمال، مرکز و جنوب این کشور به عنوان مکان‌های مناسب برای تجمع که تعداد فراوانی را در موارد بحران یا بلایای طبیعی در بر می‌گیرند، انتخاب شوند.

پادشاه اردن با اشاره به اقدامات لازم در مرزها بر لزوم کنترل شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

«امجد العضایله»، سخنگوی دولت اردن نیز اظهار داشت که پادشاه این کشور دستور آماده‌سازی برنامه‌های موثر و کارآمد برای مقابله با اثرات بحران بر بودجه عمومی و اقدامات لازم  برای اطمینان از گردش روان صادرات را برای دولت صادر و بر اهمیت بهره‌مندی از مزیت رقابتی بخش‌هایی چون صنعت دارویی و مواد بهداشتی و افزایش صادرات آن‌ها برای حمایت از اقتصاد ملی تاکید کرد.

وی در ادامه افزود که پادشاه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در داخل از کشور بر لزوم اجرای اقدامات پیگیرنه در مورد افرادی که از طریق مرزها وارد کشور می‌شوند، تاکید کرده و مطالعه جامع برای ایجاد مناطق آماده در شمال، مرکز و جنوب به طور دائم برای استقبال از شرایط اضطراری و آماده سازی زیرساخت‌ها و خدمات لازم برای آن‌ها مانند برق و آب را ضروری برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز