خبرگزاری کار ایران

قرنطینه کامل یکی از استان‌های منطقه جازان

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۷۷۳

عربستان سعودی اعلام کرد که در چارچوب تلاش برای مقابله با ویروس کرونا و اجرای توصیه‌های بهداشتی، در استان «بیش» ممنوعیت ورود و خروج از آن برقرار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، عربستان سعودی اعلام کرد که در چارچوب تلاش برای مقابله با ویروس کرونا و اجرای توصیه‌های بهداشتی، از امروز -‌سه‌شنبه- در استان «بیش» ممنوعیت ورود و خروج از آن برقرار می‌شود.

یکی از مسئولان وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد که میزان تدابیر پیشگیرانه برای حفظ سلامت شهروندان افزایش یافته و تصمیماتی در این راستا اتخاذ شده است.

بنا به این محدودیت‌ها، رفت‌و‌آمد به صورت ۲۴ ساعته در استان «بیش» در منطقه جازان برقرار خواهد بود و از ورود و خروج به این شهر جلوگیری خواهد شد.

این ممنوعیت ورود و خروج مشمول گروه‌های خاص که در مشاغل حیاتی و ضروری مشغول هستند و به فعالیت آن‌ها نیاز است، نمی‌شود.

بر این اساس، فقط به شهروندان در زمانی کوتاه اجازه داده خواهد شد تا برای رفع نیازهای ضروری خود از منزل خارج شوند و  این خروج به محله خود آن‌ها از ساعت ۹ صبح تا روز پنج‌شنبه محدود خواهد بود.

همچنین خودروها فقط می‌توانند با یک سرنشین به اضافه راننده و تنها در منطقه خود حرکت کنند تا حتی در کمترین سطح هم اختلاط ایجاد نشود.

از سوی دیگر، هرگونه فعالیت تجاری غیر از مراکز درمانی، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، پمپ بنزین‌ها، خدمات بانکی، اعمال حفاظت و راه‌اندازی، خدمات آب‌رسانی و گازرسانی و خدمات فنی برق، آب و کولر ممنوع خواهد بود.

براساس این تصمیم تنها بزرگسالان حق دارند برای تامین مایحتاج خانواده از منزل خارج شوند تا کودکان از آثار سؤویروس کرونا در امان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز