خبرگزاری کار ایران

درخواست ۱۳۰ عضو پارلمان بریتانیا برای تحریم رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۴۸۷

حدود ۱۳۰ عضو پارلمان بریتانیا خواستار اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه رژیم صهیونیستی در صورت اجرایی شدن انضمام بخش‌هایی از سرزمین‌های فلسطینی شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، حدود ۱۳۰ عضو پارلمان بریتانیا، از جمله وزرای محافظه‌کار پیشین کابینه، در نامه‌ای به «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر این کشور خواستار اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه رژیم صهیونیستی در صورت اجرایی شدن انضمام بخش‌هایی از سرزمین‌های فلسطینی شده‌اند. 

این نامه که «لرد پتن»، رئیس پیشین حزب محافظه‌کار و «اندرو میچل» وزیر سابق توسعه بین‌المللی بریتانیا درآمده است، تاکید کرده که طبق قوانین بین‌المللی، الحاق کرانه باختری به سرزمین اشغالی کاملا غیرقانونی است.

امضاکنندگان این نامه که دیپلمات‌های پیشین و اعضای سرشناس کارزارهای مبارزه با یهودستیزی در حزب کارگر نیز در آن حضور دارند، اعلام کردند که لندن پس از الحاق شبه‌جزیره کریمه به خاک روسیه، در تحریم مسکو تردیدی به خود راه ندادند و الحاق سرزمین‌های فلسطینی نیز باید واکنش مشابهی را به دنبال داشته باشد. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید اخیرا بر سر تشکیل کابینه فراگیر توافق کردند و از جمله موارد مورد توافق آن‌ها آغاز الحاق دره اردن (غور اردن) و شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری از ماه ژوئیه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز