خبرگزاری کار ایران

ادامه ساخت‌وسازهای دیوار مرزی در آمریکا به‌رغم اپیدمی «کرونا»

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۳۹۵

دولت آمریکا به ساخت‌وسازها برای احداث دیوار مرزی در جنوب کشور را به‌رغم شیوع فراگیر ویروس «کرونا» سرعت بخشیده است.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، به ساخت‌وسازها برای احداث دیوار مرزی در جنوب کشور را به‌رغم شیوع فراگیر ویروس «کرونا» سرعت بخشیده است. 

اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده پیشتر از برنامه‌اش برای احداث ۱۵۰ مایل دیوار ۳۰ فوتی در آریزونا، نیو مکزیکو و کالیفرنیا خبر داده بود. این در حالی است که در حال حاضر دستکم ۱۵ پروژه احداث دیوار نیز در این مناطف و همچنین ایالت تگزاس در حال انجام است. 

این در حالی است که پیشتر نیز انتقادهای بسیار برای مواجهه با اپیدمی کرونا متوجه ترامپ شده بود. 

یک سخنگوی اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده در این رابطه گفت: «تغییری در برنامه احداث دیوارهای مرزی ایجاد نشده است.»

این در حالی است که برای احداث این دیوارها، کارگران، مهندسان و تکسین‌های گوناگونی از سراسر ایالت‌ها به مناطق مورد نظر اعزام شده و باید به‌رغم شیوع کرونا در یک محیط و نزدیک به هم فعالیت کرده و در هتل‌ها مستقر شوند و در ادامه نیز به نز خانواده‌هایشان بازگردند. امری که به نظر می‌رسد با توجه به اپیدمی کرونا در ایالات متحده چندان در راستای تمهدیات پیشگیرانه مطرح در این زمینه نباشد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز