خبرگزاری کار ایران

یک نظرسنجی نشان داد:

نیمی از صهیونیست‌ها معتقدند ترامپ در پی دخالت در انتخابات مارس است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۹۵

یک نظرسنجی نشان داد که نیمی از رای‌دهندگان صهیونیست معتقدند رئیس‌جمهوری آمریکا به این دلیل طرح موسوم به «معامله قرن» را در روزهای گذشته ارائه داد تا در انتخابات دوم مارس اسرائیل دخالت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه جوروزالم پست، یک نظرسنجی که امروز -‌دوشنبه- منتشر شد نشان داد که نیمی از رای‌دهندگان ساکن سرزمین‌های اشغالی معتقدند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا به این دلیل طرح موسوم به «معامله قرن» را در روزهای گذشته ارائه داد تا در انتخابات دوم مارس اسرائیل دخالت کند و به پیروزی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، کمک کند. 

۴۹ و ۹ دهم درصد از رای‌دهندگان ارائه این طرح در وضعیت فعلی را مداخله مستقیم در سیاست اسرائیل می‌دانند. ۲۲ و دو دهم درصد نیز معتقدند که تا حدی با این نظر مخالف و ۱۳ و پنج دهم درصد نیز کاملا با این موضوع مخالف هستند. ۱۴ و چهار دهم درصد از رای‌دهندگان نیز از اظهارنظر در این‌باره خودداری کردند. 

۷۸ درصد از یهودیان چپ‌گرا، ۶۹ درصد از یهودیان میانه‌رو و ۶۸ درصد از اعراب معتقدند که این اقدام ترامپ مداخله در سیاست اسرائیل است. این در حالی است که تنها ۳۳ و پنج دهم درصد از یهودیان راست‌گرا با چنین نظری موافق هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز