خبرگزاری کار ایران

به دلیل عدم پای‌بندی به تصمیم تحریم تسلیحاتی صادر شد؛

بیانیه سازمان ملل در محکومیت حامیان طرف‌های جنگ لیبی

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۵۲۹

سازمان ملل اعلام کرد که تعدادی از کشورهای حامی طرف­‌های جنگ در لیبی توافق تحریم تسلیحاتی را که هفته گذشته در کنفرانس برلین مورد توافق قرار گرفت، نقض کرده‌­اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، سازمان ملل اعلام کرد که برخی از کشورهای حامی طرف­‌های جنگ در لیبی توافق کنفرانس برلین مبنی بر تحریم تسلیحاتی را نقض کرده­‌اند.

هیأت سازمان ملل در لیبی با انتشار بیانیه‌­ای اعلام کرد: «در ۱۰ روز گذشته بسیاری از هواپیماهای باری و مسافرتی در فرودگاه‌­های لیبی در بخش‌­های غربی و شرقی این کشور برای تجهیز طرف­‌های مختلف به سلاح­‌های پیشرفته، وسایل نقلیه زرهی، مشاوران و عناصر جنگنده فرود آمده‌­اند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «هیأت سازمان ملل این نقض‌­ها و تخلفات مستمر را که باعث ورود لیبی به دور جدید و فشرده‌­ای از جنگ می­‌شود، محکوم می­‌کند».

هیأت سازمان ملل بسیاری از کشورهای شرکت کننده در کنفرانس برلین را بدون ذکر نام آنها سرزنش کرده است.

بسیاری از کشورهای حامی طرف‌­های جنگ در لیبی یکشنبه گذشته در کنفرانس برلین برای آتش بس و احترام به تصمیم سازمان ملل برای ممنوعیت ارسال اسلحه به لیبی توافق کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز