خبرگزاری کار ایران

ادار ارتباطات راه دور امارات:

گزارش‌ها درباره جاسوسی از طریق پیام‌رسان «توتاک» صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۱۵۲

امارات اخبار منتشر شده درباره جاسوسی از طریق برنامه پیام رسان صوتی- تصویری «توتاک» را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)،‌ اداره کل تنظیم مقررات ارتباطات از راه دور امارات اخبار منتشر شده درباره جاسوسی از طریق برنامه پیام‌رسان صوتی- تصویری «توتاک» را رد کرد.

این اداره در بیانیه‌ای اعلام کرد که اداره کل تنظیم مقررات ارتباطات امارات به صورت مستمر ادعاها و نگرانی‌های ایجاد شده در دوره اخیر درباره نحوه اجرای برنامه‌های تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت به ویژه درباره برنامه «توتاک» را پیگیری می‌کند. 

در ادامه این بیانیه آمده است: «سازمان تأکید می‌کند که چارچوب قانونی و سازمانی امارات به طور کامل از جاسوسی به هر شکلی یا هر عملی که جرم قابل پیگرد بر اساس قانون به شمار رود‌، خوددداری کرده و استانداردهای دقیقی را برای محافظت از حریم خصوصی کاربران اعمال می‌کند». 

در این بیانیه تأکید شده است: «همچنین لازم به ذکر است که برنامه‌های تماس صوتی و تصویری دولت تابع استانداردهای مذکور بوده و بر اجرای آنها نظارت مستمر می‌کند».

در پایان بیانیه مذکور آمده است که امارات به تشویق برای محیط سرمایه‌گذاری مناسب برای حمایت از افزایش کار و خلاقیت در زمینه‌های مختلف پایبند بوده و از آخرین فناوری‌های روز مانند نسل پنجم تلفن همراه، تکنولوژی بلاک‌چین و برنامه‌های هوش مصنوعی  حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز