خبرگزاری کار ایران

تشکیل جلسه کمیته مرکزی ارتش حزب کارگر کره شمالی به ریاست کیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۶۶۷

رهبر کره‌شمالی بر جلسه کمیته مرکزی ارتش حزب کارگر این کشور نظارت و ریاست آن را برعهده گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، «کیم جونگ‌اون» رهبر کره شمالی، بر جلسه کمیته مرکزی ارتش حزب کارگر این کشور نظارت و ریاست آن را برعهده گرفت. خبرگزاری رسمی کره شمالی با اعلام این خبر گزارش داد که در این جلسه «اقدام‌های مهم سازمانی و سیاسی و قدم‌های نظامی برای بهبود نیروهای مسلح» مطرح شده است. 

این نشست در حالی برگزار می‌شود که تنش‌ها میان آمریکا و کره شمالی همچنان در حال افزایش است و پیونگ‌یانگ پیشتر اعلام کرده بود که چنانچه واشنگتن تا پایان سال جاری میلادی پیشنهاد قابل‌قبولی ارائه نکند، این کشور «مسیر جدیدی» را پی می‌گیرد. 

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی گزارش داد: «کیم جونگ‌ اون تحلیل خود درباره وضعیت پیچیده داخلی و خارجی را ارائه داده و گفت که این کمیسیون درباره اقدام‌های سازمانی و سیاسی مهم و قدم‌های لازم برای بهبود و تقویت نیروهای مسلح کشور تصمیم خواهد گرفت.»

در گزارش خبرگزاری کره شمالی همچنین آمده است: «در این جلسه درباره توسعه حیاتی دفاع ملی و مسائل اساسی برای افزایش توانایی‌های نظامی و دفاعی نیز بحث شد.»

به گزاش این خبرگزاری، «مسائل مهم نظامی و اقدام‌های لازم برای سازماندهی و توسعه واحدهای جدید همراستا با ارتش حزب و هدف استرتژیک، تغییر وابستگی شماری از واحدها و تغییر استقرار واحدها» مطرح شد. 

خبرگزاری رسمی کره شمالی جزئیاتی درباره توانایی‌های نظامی دفاعی ارائه نداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز