خبرگزاری کار ایران

سخنرانی ولیعهد عربستان درباره «موفقیت روند اصلاحات» و تزریق بودجه جدید

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۸۴۲

ولیعهد سعودی مدعی شد که اصلاحات اقتصادی در این کشور به بار نشسته و دولت چشم ‌انداز مشخص و برنامه‌هایی برای افزایش سطح کیفی زندگی شهروندان سعودی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبر گزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی طی اظهاراتی به مناسبت صدور بودجه سال مالی ۲۰۲۰ مدعی شد که مرحله تحول اقتصادی دولت بر اساس چشم انداز ۲۰۳۰ با سرعت پایدار پیش می‌رود. 

بن سلمان گفت:‌ «این بودجه برای تقویت پایبندی به اجرای اصلاحات و طرح‌ها و برنامه‌های هدفمند به منظور تحقق استراتژی‌های مورد نظر و تعیین اهداف مشخص و محورهای متعدد برای تحقق یک جامعه پویا و اقتصادی شکوفا و کشوری بلندپرواز در نظر گرفته شده است».  

وی در ادامه مدعی شد: «عربستان اخیرا شاهد افزایش چشمگیری در رشد تولید ناخالص داخلی واقعی در بخش غیر نفتی بوده است و دولت تلاش کرده تا بخش خصوصی را برای ایفای نقش اصلی خود در اقتصاد همراه با شاخص‌های مثبت توانمند کند و تعدادی از بخش‌های تجاری رشد مثبت و متمایز ژی را به ثبت رساندند». 

ولیعهد سعودی در ادامه ادعاهای خود افزود:‌ «دولت طرح‌های بزرگی را در بخش‌های حیاتی و فعالیت‌های مختلف اجرا کرده تا در تحقق اهداف رشد فعالیت اقتصادی و گسترش فعالیت‌های شغلی برای شهروندان سهیم باشد». 

وی گفت که بودجه سال ۲۰۲۰ به حمایت از برنامه تحقق چشم‌انداز از طریق مشارکت در تأمین مالی طرح‌های بزرگ و توسعه مشاغل بنگاه‌های متوسط، کوچک و خرد و حمایت از کارآفرینان که یکی از مهمترین موتورهای رشد اقتصادی به حساب می‌آید و  باعث متنوع سازی اقتصاد و ایجاد عرصه‌های جدید برای سرمایه گذاری و اشتغال می‌شوند، ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز