خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع یمن:

بدون شک از اسرائیل انتقام می‌گیریم/ آماده انجام حمله استراتژیک علیه دشمن هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۳۲

وزیر دفاع یمن تأکید کرد که نیروهای مسلح این کشور تمام ابعاد لازم برای آمادگی انجام حمله استراتژیک گسترده و فراگیر علیه توانایی‌های دشمن را کامل کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن، اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور برای انجام حمله گسترده علیه دشمن به طوری که توانایی‌های آنها را فلج کند، کاملا آماده هستند.

العاطفی تأکید کرد که کشورهای ائتلاف متجاوز در ارتباط با برقراری صلح صادق نیستند و اگر تجاوز و محاصره دشمن ادامه یابد، ما دست بسته نخواهیم نشست. 

وی گفت: «ما نسبت به مرحله ماقبل ارائه ابتکار صلح بسیار آماده‌تر هستیم و زمام این ابتکار در مرحله هجومی در دست ماست نه دست دشمن. به صلاح دشمن است که مضامین این طرح را بپذیرد که اگر فرصت را غنیمت نشمرد، پشیمان خواهد شد. دشمن هیچ راه خروجی غیر از توقف محاصره و تجاوز ندارد». 

العاطفی تأکید کرد که صنایع نظامی یمن به سطحی غیرمنتظره و غیر قابل مقایسه با ۱۰ سال پیش رسیده است. 

وی گفت که ما امکانات تسلیحاتی جدید و پیشرفته‌ای در اختیار داریم که برای مردم یمن آرامش‌بخش اما برای دشمن رعب‌افکن است.

وزیر دفاع یمن تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در حمله علیه یمن شرکت کرده و همچنان نیز مشارکت دارد. وی تأکید کرد که بدون شک از آنها انتقام خواهیم گرفت.

العاطفی توضیح داد که ارتش یمن بانک اهداف نظامی دریایی و زمینی دشمن صهیونیست را در اختیار دارد و اگر فرماندهی تصمیم بگیرد، حتی ثانیه‌ای در تخریب آنها تردید نخواهیم کرد. 

وی در پایان توضیح داد که  همچنان به امارات و سودان هشدار می‌دهیم که پیش از آنکه کار از کار بگذرد، نیروهایشان را از یمن خارج کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز