خبرگزاری کار ایران

ادامه اعتراض‌های سراسری در لبنان/ استقرار ارتش در مسیر کاخ جمهوری

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۰۸۳

خبرگزاری رسمی لبنان از استقرار گسترده ارتش این کشور در مسیر کاخ «جمهوری» و اتخاذ تدابیر امنیتی شدید برای مقابله با حوادث اضطراری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، نیروهای ارتش این کشور به منظور مقابله با هر نوع حادثه اضطراری به صورت گسترده در مسیر کاخ «الجمهوری» مستقر شدند.

معترضان مسیرها در استان‌های مختلف را مسدود کرده و کشور شاهد تعطیلی سراسری همه سازمان‌های رسمی و خصوصی است. 

معترضان تمام مسیرهای ارتباطی بیروت با استان‌های دیگر را با آتش زدن لاستیک‌ها مسدود کردند. آنها همچنین مسیر مثلث خلده در جنوب پایتخت منتهی به تمام راه‌ها را در بحبوحه حضور گسترده نیروهای ارتش بستند.

منطقه «سن الفیل- الشفرولیه» پس از تلاش ارتش برای باز کردن مسیر شاهد آشوب و درگیری معترضان با نیروهای ارتش است. 

ارتش یکی از معترضان را بازداشت کرد و معترض دیگری تأکید کرد که اعتراض‌های امروز به دلیل مرگ «علاء ابوالفخر»، عضو شورای شهر «الشوفیات» در منطقه خلده به سراسر نواحی لبنان کشیده خواهد شد.

در منطقه «نهر الکلب» نیز معترضان بزرگراه را با لاستیک مسدود کردند به نحوی که در حال حاضر از مسیر دریائی برای رفت و آمد استفاده می‌شود. 

در دو استان «البقاع» و «العکار» نیز معترضان برخی از مسیرها را با تپه‌های خاک مسدود کردند. 

خبرگزاری رسمی لبنان در «راشیا» اعلام کرد که مسیرهای این منطقه از نقطه مرزی با سوریه تا راشیا با تپه‌های خاک و لاستیک‌های آتش زده مسدود شده است. 

در غرب کشور نیز مسیر «جب جنین- غزه- حوش الحریمة- المرج» مسدود و مسیر بین «مشغرة» و «شتورا» در چهار راه «کفریا» با خودروها و سنگ بسته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز