خبرگزاری کار ایران

غیاب «جان بولتون» در جلسه مجلس نمایندگان برای بررسی موضوع استیضاح ترامپ

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۶۵۴

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از حضور در جلسه تحقیق نمایندگان مجلس آمریکا که احتمالا به استیضاح رئیس جمهوری این کشور منجر شود، خودداری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از حضور در جلسه تحقیق و بازجوئی نمایندگان مجلس آمریکا که احتمالا به استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور منجر شود، خودداری کرد.

«چارلز کوبر»، وکیل بولتون گفت که موکلش احضاریه دریافت نکرده است. وی پیش از این نیز تأکید کرده بود که بولتون بدون احضاریه در این جلسه حاضر نخواهد شد.

یک مقام کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان گفت به نفع این کمیته نیست وارد یک جنگ قضائی طولانی‌مدت درباره موضوع احضاریه بولتون شود.

وی تأکید کرد به‌رغم اینکه بولتون در این جلسه حاضر نشده است اما «جنیفر ویلیامز»، یکی از دستیاران «مایک پنس» معاون ترامپ در ساختمان «کاپیتول» مقر کنگره برای گفت‌وگو با بازپرسان استیضاح حاضر شده است.

ویلیامز، مشاور پنس در امور اروپا و روسیه در جلسه‌­ای محرمانه مقابل اعضای کمیته امور خارجه و اطلاعات و نظارت مجلس نمایندگان گواهی داد.

وی یکی از معاونان بسیار کاخ سفید است که مکالمه تلفنی ترامپ با «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهوری اوکراین را شنیده است.

مجلس نمایندگان آمریکا پنج‌شنبه گذشته موضوع آغاز اقدام‌های برای استیضاح ترامپ در جلسه‌­های علنی به جای جلسه­‌های محرمانه را رسما تایید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز