خبرگزاری کار ایران

ارتش سوریه در حال تقویت مواضع خود در مرز ترکیه است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۷۳۶

یگان‌های ارتش سوریه همچنان در حال استقرار در شمال شرقی سوریه هستند و حلقه امنیتی خود در اطراف «تل تمر» در ریف الحسکه را برای مقابله با هرگونه حمله نیروهای وابسته به ترکیه تقویت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، یگان‌های ارتش سوریه در محوری ۶۰ کیلومتری در شمال استان الحسکه مستقر شدند که از روستای «الأغیبش» در غرب شهرک شمالی «تل تمر» آغاز می‌شود و به روستای «الواسطه» در جنوب سیلوهای بلند این منطقه می‌رسد.

منابع میدانی در نزدیکی شهر تل تمر اعلام کردند، یگان‌های ارتش سوریه با استقرار در محوری که از غرب ریف تل تمر تا شمال شرق این منطقه ادامه دارد درصدد تامین امنیت منطقه و مقابله با هر گونه حمله احتمالی نیروهای ترکیه و شورشیان وابسته به آن هستند.

یگان‌های ارتش همچنین در حال تقویت مواضع‌شان در روستای «ام الکیف» در شمال غرب تل تمر، روستای «خشم زرکان» در شمال تل تمر و روستای «مجیبره زرکان» در شمال شرق در مسیر تل تمر به «القامشلی» هستند.

یگان‌های ارتش سوریه همچنان در حال پیشروی در محورهای این منطقه هستند تا دامنه استقرار خود را تا مرزهای سوریه با ترکیه گسترش داده و مزدوران  ترکیه را سرکوب کنند.

طبق این گزارش، استقرار یگان‌های ارتش سوریه در مناطق شمال شرق سوریه در ایجاد آرامش و رضایت مردم این مناطق نقش بزرگی دارد به‌ویژه س از اینکه اهالی چند روستا در حومه جنوبی رأس العین به دلیل تجاوز ترکیه، خانه‌های‌شان را ترک کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز