خبرگزاری کار ایران

بازگشایی مدارس و بانک‌ها و جریان عادی رفت و آمد در لبنان

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۰۷۷

بانک‌ها و مدارس لبنان امروز- جمعه- در سراسر این کشور بازگشایی شدند و جریان عبور و مرور به حالت عادی است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، بانک‌ها و مدارس لبنان امروز- جمعه- در سراسر لبنان بازگشایی شدند و جریان عبور و مرور به حالت عادی است. 

بانک‌های لبنان امروز برای اولین بار پس از دو هفته به دنبال موج اعتراض‌هایی که منجر به استفای «سعد الحریری» نخست وزیر این کشور شد ، بازگشایی شده و شاهد حضور تعدادی از مراجعان بوده است. 

در یکی از شعبه‌های بانک «بلوم»، یکی از بزرگترین بانک‌های لبنان در خیابان «حمرا» در مرکز بیروت حدود ۱۰ مراجعه‌کننده هنگام باز شدن درب آن وارد بانک شدند و این تعداد کم کم افزایش یافت.   

همچنین شاهدان عینی گزارش دادند که در محله «سودیکو» در پایتخت، ۲۰ نفر در مقابل بانک «فرانس بنک» صف کشیده بودند و همچنین حدود ۱۵ نفر بیرون از یکی از شعبه‌های بانک «عودة» منتظر بودند. 

از سوی دیگر نیز برخی مدارس دولتی و خصوصی نیز امروز که آخرین روز هفته درسی در لبنان به شمار می‌رود، باز شدند و انتظار می‌رود که تمام مدارس از دوشنبه آینده به روال عادی بازگردند. 

علاوه بر این پس از گذشته دو هفته بیشتر مسیرهای مسدود شده باز شده و ارتش و نیروهای امنیت داخلی به تلاش برای بازگشایی دیگر مسیرها یا جلوگیری از مسدود شدن مجدد آنها ادامه می‌دهند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز