خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

حالا جو بایدن خواب‌آلود واقعا دچار مشکل شده است!

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۳۶

رئیس‌جمهوری آمریکا به مصاحبه اخیر پسر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، به مصاحبه اخیر «هانتر بایدن»، پسر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، واکنش نشان داد. 

پسر «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، امروز -‌سه‌شنبه- گفت که با ورود به شرکت‌های خارجی مرتکب اشتباه شده است و اعلام کرد که این اقدام راه را برای منتقدان برای حمله سیاسی به پدرش باز گذاشته است. هانتر بایدن در ادامه گفت که از تجارت با چین و اوکراین پشیمان نیست. وی همچنین تاکید کرد که درباره تجارتش، جز «تبادل نظر محدود»، با پدرش حرفی نزده است. وی در ادامه عنوان کرد که احتمال زیاد نام خانوادگی‌اش به سود او کمک کرده است، اما از توانایی‌های خود برای فعالیت در زمینه گاز در اوکراین دفاع کرد.

ترامپ در پیامی توئیتری گفت: «هانتر بایدن مصاحبه بسیار بدی داشت. حالا جو خواب‌آلود واقعا دچار مشکل شده است!»

وی در ادامه گفت: «این مرا یاد کلینتون کلاه‌بردار و ماجرای ۳۳ هزار ایمیل پاک‌شده می‌اندازد که نمی‌شد آن‌ها را بازگردانی کرد.» اشاره ترامپ به رسوایی ایمیل‌های «هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه پیشین آمریکا، طی کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز