خبرگزاری کار ایران

ترامپ خطاب به هوادارانش:

کشور ما در معرض خطر بی سابقه­‌ای قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۴۰

رئیس‌جمهوری آمریکا که به دنبال اتهام سوء استفاده از قدرت مورد هدف بازرسی است، خطاب به هوادرانش هشدار داد که این کشور در معرض خطر بی سابقه‌­ای قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا که در معرض اتهام سوء استفاده از قدرت است، خطاب به هوادرانش هشدار داد که این کشور در معرض خطر بی‌سابقه‌­ای قرار دارد.

ترامپ با انتشار ویدیوئی در توئیتر در قالب حملات شبه‌روزانه خود علیه دموکرات‌­ها نسبت به خطاب به هوادرانش گفت: «دموکرات­‌ها می­‌خواهند شما را خلع سلاح کنند و پوشش سالم، صدا و آزادی شما را سلب کنند».

وی در ادامه افزود: «هرگز نمی­‌گذاریم که چنین اتفاقی رخ دهد، چرا که سرنوشت کشور ما به طرز بی‌سابقه­‌ای در معرض خطر است، ‌موضوع کاملا ساده است، آنها تلاش می­‌کنند من را متوقف کنند، چرا که من برای شما مبارزه می‌کنم البته هرگز اجازه نخواهم داد که این اتفاق رخ دهد».

ترامپ در سلسله توئیت­‌های دیگر نیز تکرار کرد که هدف از تحقیق علیه او کمپین تعقیب سیاسی است.

دموکرات‌­ها سه‌شنبه گذشته نخستین گام برای عزل ترامپ را به اتهام اقدام او برای درخواست از «ولودیمیر زلنسکی» همتای اوکراینی خود در یک مکالمه تلفنی برای انجام تحقیق درباره پسر «جو بایدن» رقیب سیاسی خود که جنجال گسترده­‌ای را در واشنگتن به پا کرد، برداشتند.

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان امریکا از آغاز تحقیق رسمی در این زمینه خبر داد و گفت: «ترامپ با تلاش برای کسب کمک یک دولت خارجی در راستای تضعیف نامزدی بایدن قسم خود را شکسته است».

دموکرات­‌ها جمعه گذشته متعهد به اقدام سریع برای عزل ترامپ شدند، ‌چرا که اسناد و قراین علیه سوء استفاده وی از قدرت و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر مخالفت‌­ها کاملا روشن است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز