خبرگزاری کار ایران

انصار الله یمن

فهرستی از ۳۰۰ هدف حیاتی و نظامی در عربستان و امارات تهیه کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۸۱

جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که حملات ۱۴ می به دو تأسیسات شرکت سعودی آرامکو سرآغاز عملیاتی است که ۳۰۰ هدف حیاتی و نظامی در عربستان و امارات را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ منبعی در وزارت دفاع یمن وابسته به جنبش انصار الله در صنعاء با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «عملیات نهم رمضان سرآغاز عملیات نظامی آینده خواهد بود که از طریق آن نیروهای مسلح بانک اهدافی از دشمن را که شامل ۳۰۰ هدف حیاتی و نظامی می‌شود، مورد هدف قرار می‌دهد». 

این منبع افزود: «این نخستین عملیاتی است که نیروهای مسلح ما اولین هدف در فهرست اهداف اعلامی در ماه مارس گذشته را مورد هدف قرار می‌دهند تا در ادامه، ۲۹۹ هدف دیگر در بانک اهداف باقی بماند». 

وی توضیح داد که این اهداف شامل پایگاه‌ها و تأسیسات نظامی و حیاتی در امتداد خاک جغرافیائی امارات و عربستان و نیز تأسیسات و پایگاه‌های نظامی وابسته به ائتلاف متجاوز در یمن می‌شود. 

منبع مذکور تأکید کرد که فرو رفتن ائتلاف متجاوز در باتلاق کشتار مردم یمن و غارت اموال آنان و نیز محاصره و نقض حاکمیت این کشور به مفهوم ادامه پاسخ مشروع و قانونی از طریق عملیات نوعی است که میزان قدرت نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی را در چارچوب اجرای استراتژی دفاعی منعکس می‌کند.

وی وعده داد که هر جنایتی که ائتلاف متجاوز علیه مردم یمن مرتکب شود، ‌قطعا با عملیات پاسخ مواجه خواهد شد و دیگر زمانی که جنایت‌های کشورهای ائتلاف بی‌پاسخ می‌ماند، گذشته است.

این منبع نظامی توضیح داد که عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن زمانی متوقف می‌شود که تجاوز به یمن به پایان برسد.

همین منبع تأکید کرد که توقف تجاوز به یمن مقدمه حقیقی برای رسیدن به مرحله‌ای است که صلح و امنیت از همه و برای همه بر آن حاکم می‌شود، یمن هیچ تهدیدی برای کسی نبوده و نیت خصمانه علیه هیچ یک از همسایگان ندارد.

عربستان سعودی، سرکرده ائتلاف متجاوز عربی در جنگ علیه یمن در تاریخ ۱۴ ماه جاری میلادی اعلام کرد که دو ایستگاه پمپاژ نفت وابسته به شرکت آرامکو توسط پهپادهای جنبش انصار الله مورد هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز