خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله همزمان به مرکز پلیس و ۲ بانک در برزیل/ درخواست رسمی حزب عدالت و توسعه برای برگزاری مجدد انتخابات در استانبول/ اخراج دادستان کل سودان توسط شورای نظامی حاکم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۰۴۵

حمله همزمان به مرکز پلیس و دو بانک در برزیل، درخواست رسمی حزب عدالت و توسعه ترکیه برای برگزاری مجدد انتخابات در استانبول و اخراج دادستان کل سودان از سوی شورای نظامی حاکم از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس سابق نیویورک مدعی شد نماینده مسلمان کنگره آمریکا از هواداران و حامیان القاعده و سایر گروه‌های تروریستی است.

- چندین فرد مسلح همزمان به مرکز پلیس و دو بانک یکی از شهر‌های برزیل حمله کردند.

- پارلمان مصر جلسه رسیدگی به مساله افزایش دوره ریاست‌جمهوری در این کشور را آغاز کرد.

- حزب عدالت و توسعه ترکیه درخواست رسمی خود برای برگزاری مجدد انتخابات در استانبول را ارائه داد.

- دوازدهمین نشست آستانه با حضور نمایندگانی از ترکیه، روسیه، ایران و هیئت‌هایی از دمشق و مخالفان آن، در روزهای ۲۵ و ۲۶ آوریل در قزاقستان برگزار می‌شود.

- شورای نظامی حاکم بر سودان دادستان کل این کشور و دستیارانش را اخراج کرد.

- ملکه بریتانیا با ارسال پیامی به رییس‌جمهوری فرانسه در رابطه با وقوع آتش‌سوزی در کلیسای تاریخی نوتردام ابراز ناراحتی کرد.

- شورای امنیت قطعنامه پیشنهادی بریتانیا درباره لیبی را بررسی می‌کند.

- پارلمان مصر لایحه افزایش دوره ریاست‌جمهوری در این کشور از چهار به شش سال را تصویب کرد تا این طرح برای تبدیل شدن به قانون به همه‌پرسی گذاشته شود.

- وزیر دفاع ترکیه در واشنگتن با سرپرست وزارت دفاع آمریکا دیدار کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز