خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ارتباط کره‌شمالی و آمریکا از طریق سیا/ امیر قطر به عربستان می‌رود/ داسیلوا خود را تسلیم پلیس کرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۷۷۶

ارتباط محرمانه مقام‌های کره‌شمالی و آمریکا از طریق سازمان جاسوسی آمریکا، اعلام حضور امیر قطر در نشست سران اتحادیه عرب در عربستان و محکومیت حمله روز گذشته یک فرد با خودروی ون به عابران پیاده در آلمان از مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، - آمریکا و کره‌شمالی از طریق کانال ارتباطی سازمان جاسوسی آمریکا -سیا- به صورت مستقیم مذاکره می‌کنند.

- منابع دیپلماتیک عربی اعلام کردند که امیر قطر در بیست و نهمین اجلاس سران اتحادیه عرب که در عربستان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

-پلیس آلمان اعلام کرد حمله روز گذشته -شنبه- به عابران پیاده در شهر «مونستر» تروریستی بوده است. در این حادثه سه نفر کشته شدند.

- یک روزنامه آلمانی مدعی شد عامل حمله به عابران پیاده در شهر «مونستر» مشکلات روانی داشته و تروریست نبوده است.

- پلیس برزیل از کشته شدن چهار نفر در درگیری نیروهای امنیتی با شبه‌نظامیان در حاشیه ریودوژانیرو، خبر داد.

- «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان حادثه حمله خودروی وَن به عابران پیاده را به خانواده قربانیان و مردم آلمان تسلیت گفت.

- خبرگزاری رسمی سوریه گزارش‌ها درباره حملات شمیایی این کشور به دوما واقع در غوطه شرقی دمشق را «جعلی» و تلاشی برای متوقف کردن پیشروی ارتش در این منطقه خوانده است.

- «لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا» رئیس‌جمهوری اسبق برزیل خود را تسلیم پلیس کرد تا دوره محکومیت ۱۲ ساله خود در زندان را آغاز کند.

- «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه دولت فرانسه را به «حمایت از تروریست‌ها» با توجه به میزبانی اخیر از آنها در کاخ الیزه متهم کرد.

-وزارت دفاع روسیه با انتشار تصاویری هوایی، اعلام کرد که بمباران رقه که به کشتار غیرنظامیان منجر شده، کار نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا بوده است.

- مصر ادامه توسل رژیم صهیونیستی به خشونت علیه شهروندان فلسطینی ساکن غزه را که در دومین هفته متوالی دست به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز در مرزهای غزه زده بودند، محکوم کرد.

- آتش سوزی گسترده در یکی از طبقات برج ترامپ در شهر نیویورک یک کشته برجای گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز