خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه روسیه:

به حمایت از ارتش سوریه ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۰۰

وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که مسکو به حمایت از ارتش سوریه در جنگ علیه تروریسم و سرکوب نهایی عناصر تندرو در این کشور ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو به حمایت از ارتش سوریه تا سرکوب نهایی بقایای گروه‌های تروریستی در این کشور ادامه خواهد داد.

لاوروف، امروز -چهارشنبه- در سخنرانی‌اش در سی و هفتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، متذکر شد که غیرقابل قبول نیست که تروریست‌ها را به «خوب» و «بد» تقسیم کرد.

وزیر خارجه روسیه بر عزم راسخ کشورش به ادامه رویکرد مبارزه با تروریسم، که فاقد استاندارهای دوگانه است، تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد، عناصر مسلح در غوطه شرقی مانع از ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و خارج کردن غیرنظامیان می‌شوند و همچنان دمشق را هدف حملات خمپاره‌ای قرار می‌دهند.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه تصریح کرد، قطعنامه اخیر شورای امنیت درباره آتش‌بس انسانی در سوریه چارچوبی برای توافق میان تمامی طرف‌ها برای تسهیل زندگی غیرنظامیان در سرتاسر این کشور تعیین کرده است.

سرگئی لاوروف در ادامه خواستار اعزام هیاتی مشترک از سازمان ملل و سازمان صلیب سرخ در سریع‌ترین زمان برای ارزیابی اوضاع در الرقه، شد.

وی از ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری واشنگتن خواست زمینه را برای ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به سوری‌ها در اردوگاه آوارگان در «الرکبان» و منطقه «التنف» هموار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز