خبرگزاری کار ایران

هشدار چین درباره تحریم‌های جدید آمریکا علیه کره‌شمالی

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۳۹۸

پکن درباره تاثیر تحریم‌های جدید آمریکا علیه کره‌شمالی روی روابط دوجانبه چین و آمریکا، به واشنگتن هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، پکن امروز-شنبه- درباره تاثیر تحریم‌های جدید آمریکا علیه کره‌شمالی بر روابط دوجانیه چین و آمریکا، هشدار داد.

وزارت امور خارجه چین اعلام کرد تحریم‌های جدید آمریکا علیه کره‌شمالی، احتمالا تعدادی از کشتی‌ها، شرکت‌ها و اشخاص چینی را شامل می‌شود که این مساله تیرگی روابط پکن و واشنگتن را به همراه خواهد داشت.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «مالکوم ترنبول» نخست‌وزیر استرالیا، گفت: «امروز من اعلام می‌کنم که ما بزرگ‌ترین بسته تحریم علیه رژیم کره‌شمالی را وضع می‌کنیم تا به این کشور فشار بیاوریم برنامه‌های هسته‌ای و موشکی خود را متوقف کند.»

ترامپ افزود: «امیدوارم تحولات مثبتی شکل بگیرد. این را خواهیم دید ولی آرزوی روند مثبتی از این به بعد را داریم.»

همزمان، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد در ارتباط با پرونده تحریم‌ها علیه کره‌شمالی یک فرد، ۲۷ شرکت و ۲۸ کشتی را مورد تحریم قرار خواهد داد. اداره اموال خارجی این وزارتخانه اعلام کرد که هدف از این تحریم‌ها مختل کردن فعالیت‌های کشتیرانی و شرکت‌های تجاری کره‌شمالی برای منزوی‌تر کردن این کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز