خبرگزاری کار ایران

تروریست‌ها در ریف حلب در تنگا قرار گرفتند/ آزادسازی جاده مواصلاتی «الخناصر و تل‌الضمان»

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۸۱۵

ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان آن در محور مقاومت، پیشروی‌های گسترده‌ای در ریف جنوبی حلب حاصل کرده‌‌ و توانسته‌اند جاده مواصلاتی میان «خناصر-تل‌الضمان-جبل‌الاربعین را آزاد کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، ارتش سوریه و هم‌پیمانان آن در محور مقاومت، جاده مواصلاتی «خناصر»، «تل‌الضمان» و «جبل‌‌الاربعین» در ریف جنوبی حلب را آزاد کرده‌ و کنترل روستاهای واقع در این منطقه را به‌دست گرفته‌اند.

ارتش سوریه و هم‌پیمانان آن پس از درگیری‌های شدید با «جبهه النصره» و دیگر گروه‌های تروریستی هم‌پیمان با آن، شهرک «تل‌الضمان» را آزاد کرده و کنترل ۲۰ روستای واقع در این منطقه از جمله «الجاجب»، «الصفا»، «ام‌جرن»، «الزراعه» و «برج الامان» در جنوب شهر «السفیره» را به دست گرفته‌اند.

گفته می‌شود با پیشروی نیروهای ارتش سوریه و هم‌پیمانانش در شهرک تل‌الضمان، عناصر تروریستی در این محور به طور کامل در تنگنا قرار می‌گیرند؛ چرا که این شهرک شاهرگ حیاتی و نقطه تلاقی مسیر ارتباطی «شهر حلب، فرودگاه ابوالظهور و شهرک خناصر» است و همین مسئله اهمیت شهرک تل‌الضمان» را مضاعف کرده است.

در حال حاضر، فاصله نیروهای جبهه مقاومت از شهرک «تل الضمان» با شهرک «حمیدیه» در جنوب شرق فرودگاه «ابوالظهور» به ۱۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده است

از سوی دیگر،، ستاد اطلاع‌رسانی جنگ از کشته‌ شدن «ابو نادر العص» مسئول درگیری‌های اخیر تروریست‌ها با ارتش سوریه در «حرستا» واقع در غوطه شرقی دمشق، خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز