خبرگزاری کار ایران

اورزولا فون در لاین:

ارتش آلمان به اصلاحات جدی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۱۴۷

وزیر دفاع آلمان اعلام کرد ارتش آلمان نیاز به اصلاحات گسترده برای مقابله تهدیدهای مختلف و بالقوه موجود در ساختار خود دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «اورزولا فون در لاین» وزیر دفاع آلمان از اصلاحات در ارتش و پاسخ دادن به کشف حامیان راست افراطی در این نهاد نظامی حمایت کرد.

وزیر دفاع آلمان امروز –چهارشنبه-اعلام کرد در پی این است که بتواند با انجام اصلاحات و بازبینی در اصول پایه ارتش که مربوط به دوران آلمان نازی است، به پیدا کردن حامیان نازیسم پاسخ دهد.

روز گذشته یک سرباز دیگر در ارتش آلمان به اتهام دخالت در یک توطئه نئونازیستی در راستای اجرای یک حمله و انتساب آن به افراط‌گرایان بازداشت شد.

در همین راستا یک افسر ارتش و یک دانشجوی افسری نیز بازداشت شدند.

اورزولا فون در لاین در همین رابطه طی مصاحبه‌ای با خبرنگاران اعلام کرد که قصد دارد در این رابطه به کمیته دفاعی ویژه پارلمان آلمان در خصوص تحقیق درباره این پرونده و همچنین حضور حامیان نازیسم و راست افراطی در ساختار ارتش آلمان گزارش دهد.

وی افزود که ارتش آلمان نیاز به گزارش سریع و موثر درباره حوادث و تهدید‌های بالقوه موجود در ساختار خود دارد.

وزیر دفاع آلمان تاکید کرد که باید آموزش‌های سیاسی سربازان ارتش این کشور بهبود پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز