خبرگزاری کار ایران

هاآرتص:

مشاور نتانیاهو خواستار مذاکره با حماس درباره مبادله اسرا است

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۰۰۰

مسئول پیگیری امور نظامیان اسیر و ناپدید شده ارتش صهیونیستی ضمن مخالفت با گزارش کمیته «شمگار» مبنی بر لزوم خودداری تل‌آویو از آزادی شمار زیادی از اسرای فلسطینی در مقابل آزادی نظامیان اسیر و ناپدید شده صهیونیستی در نوار غزه، خواستار مذاکره با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) برای مبادله اسرا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، روزنامه «هاآرتص» گزارش داد که سرهنگ «لیئور لوتن» که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی وی را به عنوان مشاور خود و مسئول رسیدگی به پرونده نظامیان اسیر و ناپدید شده صهیونیستی منصوب کرده است، با توصیه‌های کمیته شمگار که برای بررسی وضعیت نظامیان اسیر و ناپدید شده ارتش صهیونیستی تشکیل شده است، تاکید کرد که پذیرش این سیاست‌های سرسختانه، مانع تداوم مذاکرات با حماس برای آزادی نظامیان اسیر صهیونیستی می‌شود.

وی این موضع خود را به اطلاع نتانیاهو رسانده و خواستار مذاکره با حماس برای آزادی نظامیان اسیر و ناپدید شده صهیونیستی شد که «آبراهام منگستو»، «هشام سید»، «آرون شائول» و «هدار گولدن» از جمله آنها هستند.

هاآرتص اعلام کرده است که کابینه امنیتی اسرائیل به زودی توصیه‌های کمیته شمگار درباره نظامیان اسیر و ناپدید شده صهیونیستی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز