خبرگزاری کار ایران

دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری تونس ۲۱ دسامبر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۲۶

یکشنبه ۲۱ دسامبر جاری زمان نهایی برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس خواهد بود که در آن «الباجی قائد السبسی» رئیس حزب «نداء» و «محمد منصف المرزوقی» رئیس جمهوری کنونی با هم رقابت می‌کنند.

یک مسئول تونسی اعلام کرد که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور ۲۱ دسامبر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری کویت، «نبیل بافون» یکی از مسئولان کمیته عالی مستقل انتخابات تونس گفت که دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور ۲۱ دسامبر برگزار می‌شود.

بافون افزود که بسیار دشوار است که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه ۱۴ دسامبر برگزار شود.

وی تاکید کرد که دادگاه اداری تونس نظر نهایی خود درباره شکایت‌های ارائه شده را فردا اعلام می‌کند و پس از آن کمیته عالی مستقل انتخابات نیز می‌تواند در همین روز نتایج نهایی دور نخست انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کند.

بافون تصریح کرد که کمیته عالی مستقل انتخابات در پی اعلام نهایی نتایج دور نخست انتخابات ریاست جمهوری، آغاز تبلیغات انتخاباتی را ۲۴ ساعت پس از آن اعلام می‌کند، این تبلیغات ۱۹ دسامبر به پایان می‌رسد و روز سکوت انتخاباتی نیز شنبه ۲۰ دسامبر خواهد بود.

این مسئول تونسی در ادامه تاکید کرد که یکشنبه ۲۱ دسامبر جاری زمان نهایی برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس خواهد بود که در آن «الباجی قائد السبسی» رئیس حزب «نداء» و «محمد منصف المرزوقی» رئیس جمهوری کنونی با هم رقابت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز