خبرگزاری کار ایران

شهروندان فرگوسن بار دیگر به خیابان‌ها آمدند

کد خبر : ۲۲۶۶۰۹

در پی انتشار نامه الکترونیکی مبنی بر صدور حکم هیات منصفه فرگوسن در روز یکشنبه درباره پرونده قتل براون، معترضان ‌اطراف ساختمان صدور حکم جمع شدند و در مقابل موانع کار گذاشته شده توسط ماموران پلیس شعار دادند.

شهروندان «فرگوسن» در ایالت «میسوری» که از چند هفته گذشته در اعتراض به قتل «مایکل براون» جوان سیاهپوست اهل این شهر دست به اعتراض زده‌اند، ‌اطراف ساختمان محل صدور حکم ضارب براون جمع شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، در پی انتشار نامه الکترونیکی مبنی بر صدور حکم هیات منصفه فرگوسن در روز یکشنبه درباره پرونده قتل براون، معترضان ‌اطراف ساختمان صدور حکم جمع شدند و در مقابل موانع کار گذاشته شده توسط ماموران پلیس شعار دادند.

مسئولان شرکت «داون تون اس‌تی‌ال» روز گذشته در نامه‌ای اینترنتی به اعضای خود اعلام کرده بودند که هیات منصفه حکم قطعی خود را روز جمعه و به نفع «دارن ویلسون» افسر پلیس سفیدپوستی که در روز ۹ آگوست گذشته به‌رغم غیرمسلح بودن براون، وی را هدف قرار داد، صادر می‌کند.

«بن کرامپ» وکیل خانواده براون اعلام کرد که اعضای هیات منصفه به رای مشترکی دست پیدا نکرده است و مسئولان قضایی به وی وعده داده‌اند که در صورت صدور حکم، ابتدا به وکیل خانواده مقتول اطلاع دهند.

ماموران پلیس فرگوسن در خیابان‌ها و اطراف ساختمان محل استقرار هیات منصفه موانعی قرار دادند تا از پیشروی معترضانی که شعارهایی مانند «بدون عدالت، صلح وجود ندارد» سر می‌دادند، جلوگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز