خبرگزاری کار ایران

۴ دانشجوی معترض هنگ‌کنگی بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۱۰

گروهی از دانشجویان هوادار دموکراسی در هنگ‌کنگ اوایل امروز از درب فرعی وارد ساختمان قضایی شدند و به دنبال آن نیروهای پلیس در اقدام برای مقابله با هجوم اعتصاب‌کنندگان با آنها درگیر شده و چهار معترض را دستگیر کرد.

گروهی از معترضان هنگ‌کنگی امروز - چهارشنبه - پس از وارد شدن به یکی از ساختمان‌های دولتی با نیروهای پلیس درگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، گروهی از دانشجویان هوادار دموکراسی در هنگ‌کنگ اوایل امروز از درب فرعی وارد ساختمان قضایی شدند و به دنبال آن نیروهای پلیس در اقدام برای مقابله با هجوم اعتصاب‌کنندگان با آنها درگیر شده و چهار معترض را دستگیر کرد.

نزدیک به ۱۰۰ نیروی امنیتی مجهز به سپر و باتون در مقابل ساختمان دولتی ایستادند تا از ورود افراد بیشتر به این ساختمان جلوگیری کنند.

یکی از مقام‌های پلیس گفت که چهار معترض دستگیر شده بین ۱۸ تا ۲۴ سال سن دارند.

سه افسر پلیس هنگ‌کنگی در جریان درگیری‌های داخل ساختمان دولتی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

مقام‌های قضایی و پلیس اخیرا حکمی را اعلام کردند که به موجب آن اردوگاه‌ها و موانعی را که دانشجویان معترض هنگ‌کنگی از نزدیک به دو ماه گذشته در خیابان‌ها و مقابل ساختمان‌های مهم اداری و تجاری قرار داده بودند، جمع‌آوری کردند.

دانشجویان هنگ‌کنگی در اعتراض به محدودیت‌های انتخابات سال ۲۰۱۷ میلادی در این شبه‌جزیره و فقدان دموکراسی در قانون اساسی دست به اعتصاب زدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز