خبرگزاری کار ایران

ماهاتیر محمد:

سیا اطلاعاتی درباره هواپیمای مفقود شده مالزی را مخفی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۹۷

اطلاعاتی در ارتباط با این هواپیما وجود دارد که مخفی می‌شود، این عادلانه نیست که مالزی در این حادثه مقصر شناخته شود.

یکی از تاثیرگذار‌ترین چهره‌ها در حزب حاکم مالزی اعلام کرد که اطلاعات به دست آمده درباره پرواز «ام اچ ۳۷۰» خطوط هوایی این کشور پنهان شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از به نقل از روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد، «ماهاتیر محمد» نخست‌وزیر پیشین مالزی با تاکید بر این‌که اطلاعات به دست آمده درباره هواپیمای ربوده شده خطوط هوایی مالزی پنهان شده است، تاکید کرد که جست‌وجوهایی که در غرب استرالیا انجام می‌شود، هدر دادن پول و زمان است.

وی افزود که ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی در تاریخ هشتم ماه مارس، «یک سقوط عادی پس از تمام شدن بنزین» نبوده است.

ماهاتیر محمد ادامه داد: «این هواپیما بدون مشخصه‌های خطوط هوایی مالزی در جایی قرار دارد. جست‌وجو برای لاشه هواپیما یا لکه سوختی یا تلاش برای پیدا کردن امواج مربوط به جعبه سیاه، هدر دادن پول و زمان است.»

ماهاتیر ۸۸ ساله که از سال ۱۹۸۱ میلادی به مدت ۲۲ سال نخست‌وزیر مالزی بود، تاکید کرد: «اطلاعاتی در ارتباط با این هواپیما وجود دارد که مخفی می‌شود، این عادلانه نیست که مالزی در این حادثه مقصر شناخته شود.»

وی افزود که احتمال می‌رود آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا(سی) اطلاعاتی درباره مفقود شدن این هواپیما داشته باشد.

هواپیمای خطوط هوایی مالزی که حامل ۲۳۹ سرنشین بود، در تاریخ هشتم ماه مارس و زمانی که از مالزی عازم پکن بود، از صفحه رادار محو شد و تلاش برای پیدا کردن ردپایی از آن تا کنون بی‌نتیجه مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز