خبرگزاری کار ایران

کاخ سفید خبر داد؛

سالیوان و گالانت بار دیگر دیدار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۰۷۸

کاخ سفید اعلام کرد که مشاور امنیت ملی آمریکا برای دومین بار طی روزهای اخیر با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، کاخ سفید اعلام کرد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا برای دومین بار طی روزهای اخیر با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار می‌کند.

بر اساس این گزارش، این دیدار در شرایطی انجام می‌شود که آمریکا همچنان از اسرائیل می‌خواهد تا برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان در غزه اقدام‌های بیشتری انجام دهد.

«کارین ژان پی‌یر» سخنگوی کاخ سفید در این‌باره گفت: «ما همچنان متعهد به حمایت از اسرائیل در مبارزه با حماس هستیم. حماس تأکید کرده است که می‌خواهد بارها و بارها عملیات هفتم اکتبر را تکرار کند تا زمانی که اسرائیل نابود شود. نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که اسرائیل شرایطی را بپذیرد که در آن شهروندانش همچنان در معرض تهدید فعال زندگی کنند».

وی ادامه داد: «در عین حال، بسیار مهم است که اسرائیل هر اقدامی که ممکن است برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان و اجرای عملیات تا حد امکان استراتژیک و دقیق و محافظت از غیرنظامیان، از جمله در رفح، انجام دهد».

ژان پی‌یر افزود که دیدار گالانت و سالیوان تکرار می‌شود «زیرا آنها معتقد بودند که ادامه گفت‌وگو مهم است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز