خبرگزاری کار ایران

درخواست محمود عباس از حماس برای تسریع در توافق مبادله اسرا با اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۷۸۷

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین جنبش حماس را به تسریع در انجام مبادله اسرا با اسرائیل برای جلوگیری از حمله به رفح فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از جنبش حماس خواست که به سرعت برای تبادل اسرا با اسرائیل توافق کند تا از حمله اسرائیل به رفح جلوگیری شود.

عباس گفت: «ما در مواجهه با یک جنگ همه جانبه علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری از جمله قدس از جنبش حماس می خواهیم که به سرعت معامله اسرا را تکمیل کند تا مردم فلسطین از وقوع یک فاجعه دیگر با پیامدهای شوم در امان بمانند و از حمله به شهر رفح که هزاران قربانی بر جای خواهد گذاشت، جلوگیری شود». 

وی از دولت آمریکا و کشورهای عربی خواست تا برای تکمیل معامله اسرا در سریع ترین زمان ممکن تلاش کنند و مردم فلسطین را از بلای این جنگ ویرانگر در امان نگه دارند.

عباس گفت که همه مسئول موانع موجود هستند،‌ زیرا شرایط دیگر قابل تحمل نبود و زمان آن رسیده است که همه مسئولیت را خود را به عهده بگیرند.

وی در پایان بیانیه خود از همه به ویژه جنبش حماس خواست تا به سرعت توافق تبادل اسرا را تکمیل کنند تا از مردم فلسطین  محافظت و همه موانع برطرف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز