خبرگزاری کار ایران

وال استریت ژورنال گزارش داد:

جزئیات جدیدی از مذاکرات اسرائیل و حماس برای آتش‌بس

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۹۰۳

جزئیات جدیدی از مذاکرات اسرائیل و حماس برای آتش‌بس و تبادل اسرا و موانع موجود منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وال استریت ژورنال، جزئیات جدیدی از مذاکرات اسرائیل و حماس برای آتش‌بس و تبادل اسرا و موانع موجود منتشر شد. 

وال استریت ژورنال نوشت: «شرکت‌کنندگان در مذاکرات نوار غزه درباره آتش‌بس همچنان مشغول مذاکره هستند. اسرائیل و حماس اکنون در حال بررسی توافقی هستند که براساس آن آزادی اسرا آغاز می‌شود.»

مقامات آگاه به این روزنامه گفتند: «تعدادی از موانع جدی رسیدن به این توافق را دشوار می‌کند، اما در صورت رفع آنها، توافق می‌تواند ظرف یک هفته تا ۱۰ روز انجام شود.»

روزنامه یدیعوت آحارونوت تایید کرد که جنبش حماس ۳ اسیر را برای تکمیل معامله بعدی با طرف اسرائیلی مهم تلقی می‌کند و اشاره کرد که این سه زندانی «مروان برغوثی»، «احمد سعادت» و «عبدالله برغوطی» هستند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که «مروان برغوثی» در آخرین نظرسنجی در کرانه باختری، پس از «محمود عباس»، رئیس‌ تشکیلات خودگردان، کاندیدای مطلوب برای ریاست ‌محسوب می‌شود‌.

این روزنامه ادامه داد: «در مورد دومین زندانی که حماس بر آن اصرار دارد، احمد سعادت، دبیرکل جبهه مردمی است که ‌از چهره‌های محبوب جامعه فلسطین به شمار می‌رود.‌»

سومین زندانی عبدالله برغوثی از اعضای حماس و یکی از رهبران شاخه نظامی این سازمان در کرانه باختری است. او در حال حاضر در حال گذراندن حکم ۶۷ سال زندان است.

 

 

 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز