خبرگزاری کار ایران

حماس:

غزه را گورستان متجاوزان اسرائیلی کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۵۳

جنبش حماس اعلام کرد که گردان‌های القسام به وعده خود برای تبدیل غزه به گورستان نظامیان اسرائیل عمل کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، جنبش حماس امروز -چهارشنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که گردان‌های القسام به وعده خود عمل و نوار غزه را به قبرستان متجاوزان اسرائیلی تبدیل کرده‌اند.

این جنبش افزود: «بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر کشته شدن ۱۰ سرباز اسرائیلی که بیشتر آنها افسر بوده‌اند، شب گذشته در منطقه الشجاعیه در شرق غزه و افزایش تعداد کشته‌های آنها در مناطق مختلف نبرد، تاکیدی بر حجم خسارت و شکست و ناکامی سران این رژیم و ارتش آن در مقابله با اقتدار مقاومت و گردان‌های قسام است».

در ادامه بیانیه حماس آمده است: «ما به صهیونیست‌ها می‌گوییم که رهبری شکست خورده شما به جان سربازانتان که روزانه ده ها تن از آنها کشته و مجروح می شوند، اهمیتی نمی دهند و شما چاره ای  غیر از عقب نشینی از غزه ندارید. هر چه مدت زمان حضور شما در غزه افزایبش یابد، کشته‌هایتان بیشتر و خسارت هایتان سنگین‌تر خواهد شد و شما با ناامیدی و خسران از آن خارج خواهید شد».

ارتش اسرائیل پیشتر اعلام کرد که ۱۰ سرباز در جریان جنگ در شمال نوار غزه کشته شده‌اند و تعداد کشته‌ها از ۷ اکتبر به ۴۴۴ تن افزایش یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز