خبرگزاری کار ایران

نماینده پارلمان اردن:

همبستگی جهانی با مردم فلسطین مانع جنایت‌های اسرائیل نشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۶۲

نماینده پارلمان اردن تاکید کرد که همبستگی جهانی با مردم فلسطین مانع جنایت‌های اسرائیل علیه آنان نشد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «فراس العجارمه»، نماینده پارلمان اردن امروز -چهارشنبه- به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین تاکید کرد که همبستگی جهانی با مردم فلسطین، جنایت‌های اسرائیل علیه آنان را متوقف نکرد. 

العجارمه گفت: «مردم فلسطین در خط مقدم ملت‌های مظلوم قرار دارند و قبل و بعد از اعلام روز همبستگی به دلیل جانبداری جامعه جهانی از رژیم صهیونیستی چیزی غیر از ناامیدی و توطئه ندیدند. این روز یادآور زخم خونین فلسطین است».

وی ادامه داد: «اسرائیل پس از اعلام روز همبستگی چندین قتل عام از جمله قتل عام صبرا و شتیلا (در سال ۱۹۸۲) مرتکب شد و شهرک‌سازی را گسترش داد و یورش‌ها به مسجد الاقصی و جنایت‌هایی از این دست افزایش یافت». 

العجارمه افزود: «اردن از همبستگی با فلسطین فراتر رفته و به مرحله ادغام و اتحاد رفته است، همان طور که ملک عبدالله دوم، پادشاه کشور می‌گوید، مسئله فلسطین در صدر اولویت‌های اردن قرار دارد». 

وی گفت:‌ «دولت و ملت اردن همواره در خط مقدم حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت‌های اسرائیل قرار داشته‌اند». 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز