خبرگزاری کار ایران

مقام روس:

غرب به دنبال بحران‌سازی در مناطق مختلف جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۹۱۶

دبیر شورای امنیت روسیه تاکید کرد که غرب به دنبال بحران‌سازی در کشورهای مخالف خود است.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «نیکلای پاتروشف»، دبیر شورای امنیت روسیه تاکید کرد که غرب با استفاده از باج‌خواهی، بازیچه قرار دادن افکار عمومی و تهدید به استفاده از زور در کشورهایی که آنها را نامطلوب می‌داند، بحران ایجاد می‌کند.

وی گفت: «غرب به رهبری واشنگتن عامدانه تلاش می‌کند تا با تحریک و حمایت از شرایط بحرانی در کشورهای به اصطلاح نامطلوب اوضاع  را در این کشورها بی‌ثبات کند». 

پاتروشف افزود: «آمریکا و متحدانش به طور سیستماتیک نظام قانون بین‌الملل را که پس از جنگ جهانی دوم تاسیس شد، نابود می‌کنند و به اصطلاح نظامی مبتنی بر قواعد را بر جهان تحمیل می‌کنند که صرفا در راستای منافع ویژه آنهاست». 

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی از طیف گسترده‌ای از ابزارهای قهری از جمله باج خواهی، بازیچه قرار دادن افکار عمومی، تهدید به استفاده از زور و تلاش برای تغییر قدرت بر خلاف قانون استفاده می‌کنند، گفت: «آنها به طور خاص بر بی ثبات کردن اوضاع در کشورهای نامطلوب تمرکز کرده و برای  ایجاد بحران و تثبیت شرایط بحرانی در مناطق مختلف جهان تلاش می‌کنند. همزمان نیز به ناتو به عنوان ابزار تجاوز جمعی غرب متوسل می‌شوند». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز