خبرگزاری کار ایران

افسر اطلاعاتی اسرائیل:

حماس اطلاعات فراوانی درباره ما دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۷۴

یک افسر اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که جنبش حماس اطلاعات بسیاری درباره اسرائیل در اختیار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسرائیل هیوم، یک افسر اطلاعاتی ارتش اسرائیل تاکید کرد که جنبش حماس توانست در زمان مناسب درباره نیروهای ما اطلاعات جمع‌آوری کند و اکنون درباره ما و روش کارمان اطلاعات بسیاری دارد. 

این افسر اطلاعاتی تیپ ۱۴ لشکر زرهی ۲۵۲ ارتش اسرائیل گفت که لشکری که او در آن خدمت می‌کند، یک لشکر ذخیره است که جزء نیروهای اصلی رزمایش در  برنامه‌های طراحی شده برای ورود زمینی به نوار غزه نبوده است، اما با توجه به وضعیت جبهه شمال که ارتش اسرائیل را ناگزیر به تحرک برای حفظ آرایش گسترده نیروها در آنجا کرده است، تصمیم گرفته شد تا این لشکر که سال‌ها آموزش دیده است، برای جنگ در نوار غزه آماده شود. 

وی تاکید کرد: «نیروهای حماس اطلاعات بسیاری درباره ما دارند و می‌دانند که ما چگونه کار می‌کنیم. آنها همچنین مجموعه اطلاعاتی را در اختیار دارند که در زمان درست  به کار می‌گیرند».

این افسر اسرائیلی گفت: «از بین بردن افسران ارشد به‌ ویژه ژنرال‌ها به شدت به توانایی حماس در فرماندهی و کنترل جنگ با ارتش اسرائیل آسیب می‌زند اگرچه برای هر یک از آنها در نهایت جایگزینی وجود دارد». 

وی گفت: «در ابتدا فکر می‌کردیم بزرگ‌ترین تهدیدی که در نوار غزه با آن روبه‌رو می‌شویم، مواد منفجره است اما مشخص شد که خطر، موشک‌های ضدتانک است».

این افسر اطلاعاتی با ادعای اینکه روحیه نیروهای حماس از زمان آغاز رزمایش زمینی بسیار ضعیف شده است در عین حال تاکید کرد که اطلاعات این جنبش خوب است و خوب عمل می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز