خبرگزاری کار ایران

دستیار سابق کاخ سفید:

لباس‌های رئیس دفتر ترامپ از فرط سوزاندن اوراق بوی دود می‌داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۲۰۴

یکی از دستیاران سابق کاخ سفید گفت که ‌رئیس دفتر سابق رئیس پیشین کاخ سفید پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۰، گاهی اوقات آنقدر اوراق و کاغذها را در دفتر کار خود می‌سوزاند که اتاق پر از دود می‌شد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد پرس، یکی از دستیاران سابق کاخ سفید گفت که ‌رئیس دفتر سابق رئیس پیشین کاخ سفید پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۰، گاهی اوقات آنقدر اوراق و کاغذها را در دفتر کار خود می‌سوزاند که اتاق پر از دود می‌شد. 

«کسیدی هاچینسون»، دستیار «مارک میدوز»، رئیس دفتر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا یکی از شاهدان اصلی جلسات استماع کمیته مجلس نمایندگان این کشور برای رسیدگی به حوادث ششم ژانویه علیه ‌ترامپ است.

وی در کتاب جدید خود ماجرای سوزاندن این اوراق را توصیف کرده است. آسوشیتدپرس نسخه‌ای از این کتاب را ‌تحت عنوان «کافی است» ‌به دست آورده است.

هاچینسون در کتاب خود نوشته است که از اواسط دسامبر ۲۰۲۰، میدوز هر روز صبح در دفتر کارش اوراقی را آتش می‌زد. او گفته که وقتی برای بردن نهار یا تحویل بسته‌ها وارد دفتر کار آقای میدوز می‌شد «گاهی ‌میدوز‌ را در حالتی می‌دید که روی آتش خم شده، کاغذها را داخل آن می‌ریزد و نگاه می‌کرد تا مطمئن شود بطور کامل می‌سوزند.»

هاچینسون قبلا هم در «کمیته مجلس نمایندگان آمریکا برای رسیدگی به حوادث ششم ژانویه» همین‌ها را شهادت داده بود و گفته بود که ده‌ها بار میدوز را در حال سوزاندن اسناد و اوراق در دفتر کارش دیده است.

بنا به اظهارات هاچینسون، سوزاندن مدارک به حدی زیاد بود که لباس‌های میدوز بوی دود می‌داد و همسر وی از این قضیه بسیار گلایه داشت. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز