خبرگزاری کار ایران

مک کارتی:

جمهوری‌خواهان شواهد جدیدی دال بر دخالت بایدن در تجارت پسرش دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۱۳۶

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که جمهوری‌خواهان کنگره شواهدی دال بر دخالت رئیس‌جمهور این کشور در تجارت پسرش در چین در اختیار دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «کوین مک کارتی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که جمهوری‌خواهان کنگره شواهد جدیدی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد «جو بایدن»، رئیس‌جمهور این کشور برخلاف ادعایش در تجارت پسرش «هانتر» در چین دست داشته است.

مک کارتی روز گذشته -سه‌شنبه- تاکید کرد که داده‌های جدید نشان می‌دهد که بایدن دوباره به مردم آمریکا دروغ گفته است. 

وی افزود: «همچنین متوجه شده‌ایم زمانی که او  در سال ۲۰۱۳ در زمان معاونت خود در ریاست جمهوری با هواپیمای معاون به چین رفته بود، پسرش هانتر نیز همراه او بوده است».

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که هانتر به همراه پدرش برای دیدار با «جاناتان لی»، تاجر چینی به چین سفر کرده بودند.

مک کارتی افزود: «امروز همچنین فهمیدیم زمانی که بایدن نامزد ریاست جمهوری بود، به مردم آمریکا اطمینان خاطر داده بود که خانواده‌اش هرگز از چین پول دریافت نکرده‌اند اما این یک دروغ بود. امروز فهمیدیم که جاناتان لی دو چک از پکن برای هانتر بایدن به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار ارسال کرده است. آیا می‌دانید آدرس دو چک کجا بوده است؟ آدرس، منزل جو بایدن بوده است».

وی گفت: «وکیل خانواده بایدن پیشتر تاکید کرده بود که آنها هرگز از این شخص پولی دریافت نکرده‌اند. قطعا وکیل دروغ گفته است. اکنون می‌دانیم که جو بایدن نه تنها دوست این مرد بوده، بلکه توصیه نامه‌هایی برای کمک به فرزندانش برای ورود به دانشگاه نیز نوشته است. بنابراین ادعای رئیس جمهور مبنی بر اینکه او هرگز پولی از چین دریافت نکرده درست نبوده است، آنها پول را دریافت کردند و این پول به آدرس منزل جو بایدن در زمان معاونت ریاست جمهوری رسیده است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز