خبرگزاری کار ایران

هنیه:

ملت فلسطین راهی غیر از مقاومت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۸۸۹

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که ملت فلسطین راهی غیر از مقاومت ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سما، «اسماعیل هنیه»، رئییس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که  این جنبش برای تعامل با تحولات راهبردی موجود در سطح داخلی، منطقه و جهان در سه مسیر حرکت می‌کند.

وی افزود: «مسیر نخست آمادگی دائم برای نبرد، مسیر دوم ایجاد وحدت واقعی و مسیر سوم تقویت همکاری و مشورت با جهان عرب و اسلامی است».

هنیه افزود: «‌با گذشت بیش از۷ دهه اشغالگری ثابت شد که ملت فلسطین بی‌تردیدی باقی خواهد ماند و اوهام محو آن از روی نقشه، محال بوده و نسل‌های جدید فلسطینی در داخل و خارج از سرزمین‌های اشغالی برای پس گرفتن حقوق خود ثابت قدم هستند».

وی تاکید کرد که در سایه وجود افراطی‌ترین و خطرناک‌ترین کابینه صهیونیستی، ملت فلسطین راهی جز تداوم مقاومت و پایداری و نبرد با اشغالگران تا اخراج نهایی آن ها ندارد.

هنیه گفت: «ملتی که تحت اشغالگری قرار دارد، جز با اتحاد آزاد نخواهد شد و حماس برای تحقق این وحدت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند». 

وی با اشاره به تلاش‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای نفوذ سیاسی، امنیتی و نظامی در منطقه، بر الزوم همکاری و مشورت با کشورهای مختلف و آزادگان جهان تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز