خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های آمریکا:

ترامپ به دنبال اطلاع از برنامه‌های جمهوری‌خواهان برای استیضاح بایدن است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۱۵۰

رسانه‌های آمریکا از تلاش رئیس‌جمهور پیشین این کشور برای آگاهی از برنامه جمهوری‌خواهان برای استیضاح خلف خود خبر دادند

به گزارش ایلنا به نقل از مجله رولینگ استون، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در تلاش است تا از برنامه‌های جمهوری‌خواهان برای استیضاح «جو بایدن»، رئیس‌جمهور کنونی این کشور در صورت پیروزی در انتخابات کنگره مطلع شود.

این مجله به نقل از منابع آگاه نقل کرد که ترامپ در ماه‌های اخیر چندین بار  پرسیده است که جمهوری‌خواهان در صورت تسلط بر مجلس نمایندگان، چند بار قصد استیضاح رئیس‌جمهور (جو بایدن) را دارند.

در ادامه آمده است: «پرسش‌های ترامپ در ارتباط با اقدامات مشخص و تاریخ احتمالی استیضاح است و او تلاش می‌کند تا دریابد که چه تعداد جمهوری خواه از ایده عزل بایدن حمایت می‌کنند».

این مجله اعلام کرد که دلیل پرسش‌های ترامپ در این زمینه ممکن است به دلیل سوابق خصوصی مشکوک او باشد، زیرا او تنها رئیس‌جمهور آمریکا بوده که دو بار با تلاش برای استیضاح مواجه شده است.

در این گزارش به نقل از منابع آگاه آمده است که «کوین مک کارتی»، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا که در صورت پیروزی حزبش در انتخابات میان‌دوره‌ای ممکن است رهبر قانونگذاران شود،‌ معتقد است که روند استیضاح بایدن ممکن است راه حل بدی باشد‌ و بر عکس شهرت او را بالا ببرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز