خبرگزاری کار ایران

نظرسنجی‌ها نشان داد:

پیشتازی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۶۹۷

وب‌سایت «ریل کلیر پالتیک» از امکان سیطره جمهوری‌خواهان بر کنگره آمریکا در پی انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر خبر داد.

به گزارش ایلنا، وب سایت خبری ریل کلیر پالتیک اعلام کرد که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، ممکن است جمهوری‌خواهان در پی نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای ماه نوامبر، کنترل کنگره را به دست گیرند.

ارزیابی‌های این سایت به نظرسنجی‌های منطقه‌ای انجام شده توسط شبکه های تلویزیونی، نهادهای خدماتی و مطالعات اجتماعی استناد می‌کند. 

بر اساس این داده‌ها، یک ماه پیش از انتخاباتی که در آن نامزدها برای کسب ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۴ کرسی در سنا رقابت خواهند کرد، جمهوری‌خواهان به وضوح پیشتاز هستند و این احتمال وجود دارد که ۲۲۰ کرسی در مجلس نمایندگان را به خود اختصاص دهند، در حالی که دموکرات‌ها ممکن است تنها ۱۸۰ کرسی در این مجلس کسب کنند. 

 بر اساس نظرسنجی‌ها، هنوز مشخص نیست که چه کسی کرسی‌های ۳۵ ایالت را کسب خواهد کرد.

در مجلس سنا، جمهوری‌خواهان ممکن است ۴۷ کرسی و دموکرات‌ها ۴۶ کرسی به دست آورند و سرنوشت ۷ کرسی دیگر همچنان مبهم است، اما بر اساس نظرسنجی‌ها یک برتری کوچک برای نامزدهای جمهوری‌خواه در جریان رقابت بر سر ۴ کرسی وجود دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز